Zombie Army 4: Mission 6 - Dead Zeppelin
Motståndsrörelsens flygfält må vara räddat, men en bestyckad zeppelinare härjar fortfarande fritt! Dödsjägarnas enda alternativ är att jaga tillbaka helvetesfarkosten dit den kom ifrån! Kommer du att lyckas innan det är för sent, eller kommer ännu fler att falla offer för dess fasansfulla vapen? Dead Zeppelin är det tredje uppdraget i Death From Above, en ny skräckinjagande Zombie Army 4: Dead War-kampanj i tre delar! Köp nu och ge dig upp i den blodröda skyn i detta uppdrag för 1–4 spelare. Uppdraget innehåller nya olycksbådande platser att strida på, nya samlarföremål, fler prestationer och mycket mer! Helveteskulten må vara besegrad – men skräckväldet lever vidare!