Zombie Army 4: Mission 5 - Alpine Blitz
De har flytt Damnation Valley, men kan dödsjägarna överleva det senaste Zombie Army 4-kampanjuppdraget? Strid genom ett tåg invaderat av zombies, som bär med sig en dyrbar last, men se upp – en zombiefierad zeppelinare är på väg för att förstöra rälsen! Kan du ta dig till ett närliggande flygfält, tillhörande Motståndsrörelsen, för assistans eller kommer den högt flygande skräcken hinna före? Alpine Blitz är det andra uppdraget i Death From Above, en ny skräckfylld tredelad Zombie Army 4: Dead War-kampanj! Åk på skräckens räls i detta uppdrag för 1-4 spelare, komplett med nya olycksbådande platser att slåss i, föremål, prestationer och mycket mer! Helveteskulten må vara besegrad – men skräckväldet är inte dött!