Zombie Army 4: Mission 4 - Damnation Valley
Även om helveteskulten är besegrad så vilar inte de döda i frid i detta nya Zombie Army 4-kampanjuppdrag! Kämpa dig fram genom de ohyggligt kyliga norra vidderna mot en ny helvetesstorm, följ spåret efter en förlorad vetenskapsman och en grupp spejare. Kan dödsjägarna finna sina allierade i tid eller kommer berget att bli deras sista anhalt? Damnation Valley är det första uppdraget i Död från ovan, en skräckfylld Zombie Army 4: Dead War-kampanj i tre delar! Ta dig till nya skrämmande höjder i detta uppdrag för 1-4 spelare, komplett med nya olycksbådande platser att slåss i, föremål, prestationer och mycket mer! Helveteskulten må vara besegrad – men skräckväldet är inte dött!