Zombie Army 4: Mission 2 - Blood Count
Odöda från Transsylvanien? SS-kultmedlemmar? Det här är dina minsta bekymmer i denna nya uppdragskampanj för Zombie Army 4. Bryt dig in i ett övergivet slott, upptäck ockulta mysterier och borra dig djupt in i kryptans mörkaste hemligheter … Blood Count är det andra uppdraget i Hell Cult, en ny, hårresande kampanj i tre delar för Zombie Army 4: Dead War! Utforska en helt ny miljö i detta skrämmande uppdrag för 1-4 spelare, komplett med nya fiender, föremål att samla, prestationer, med mera! Führern må vara borta, men de dödas krig fortsätter!