Zombie Army 4: Holiday Weapon Skins
Där ute må månen vandra sin tysta ban, men du kan liva upp högtidsstämningen överallt med dessa Högtidsvapenmodeller*! Slå in dina vapen i presentpapper och ge dina fiender en klappsäck fylld med gåvor, dödliga gåvor! *Modellerna kan appliceras på alla vapen som är inkluderade i grundspelet, och är inte kompatibla med vapen från DLC.