Zombie Army 4: Halloween Headgear Bundle
Vem har sagt att enbart de odöda horderna kan vara skräckinjagande? Med attiraljer från Halloween Headgear sätter du skräck i dina fiender, men kanske även i dina vänner! Detta paket innehåller 4 stycken Halloween Headgear-föremål som är användbara till alla karaktärer.