Zombie Army 4: French Resistance Fighter Character
Vive la résistance! Marie är en överlevare som förlorade sin familj till nazisternas grymheter, så hon vet att andra världskrigets fasor började långt innan de odöda dök upp. Som en av Frankrikes mest fruktade gerillakrigare gick hon med i teamet som satte stopp för Hitlers fruktansvärda Plan Z och aldrig slutade kämpa för att befria Europa från de odödas klor!