Zombie Army 4: Desert Rat Shola Outfit
Khaki shorts och sandig mundering inspirerade av brittiska divisioner, inklusive Ökenråttorna, som är kända för sina roller i den nordafrikanska kampanjen. Det kan verka som ett recept för såriga knän men dessa shorts och upprullade ärmar är perfekta för ett helvetiskt klimat... Detta paket inkluderar: – Ökenråtta Shola utstyrsel – 3 hattar för Shola (Ökenråtta keps, Ökenråtta beanie + Ökenråtta scarf)