Zombie Army 4: Classic Sports Headgear Bundle
Ta med alla zombies på DÖDS-centrat med dessa huvudbonader! Med dessa sportiga artefakter på ditt huvud kommer lagandan säkert florera! Detta paket innehåller 4 stycken huvudbonader med sporttema, kan användas av alla karaktärer.