Zombie Army 4: Blowtorch Weapon Bundle
Helvetet blev just hetare! Det är alltid en bra idé att ha en blåslampa till hands, denna lilla lättviktare till brännare är användbar för att smälta zombieansikten, men kan även hjälpa dig att undvika en oväntad överraskning vid slutet av ett crème brûlée-recept. Detta vapenpaket innehåller: – Blåslampa – 2 amuletter (Drakägg + Sprucken tryckmätare) – 2 vapenskinn (Målad som en drake + Mässing)