Zombie Army 4: Bloodsoaked Weapon Skins
Ingen hävdade att man kan hålla sig ren i kampen mot de odöda. Sätt lite blodig piff på dina vapen med dessa vapenskins*. * Skins fungerar på alla vapen som ingår i grundspelet och är inte kompatibla med DLC-vapen.