Zombie Army 4: Berserker Boris Outfit
Även om Boris oftast är stoisk och lite torr så behöver han då och då släppa tyglarna på sin djuriska natur. Efter att han flydde från Gulag till den zombiefyllda vildmarken blev han till en zombieslaktande vilde. Han gör vad som helst för att överleva!