Zombie Army 4: American Sea Captain Character
Ett skepp kommer lastat – med SLAKT! Josiah, en lurig sjöman, blev ovärderlig för motståndsrörelsen när han skickade ut trupper på våghalsiga räder i medelhavet. Nu sköter han sin plikt som en del av de italienska anti-zombie trupperna!