Zombie Army 4: 7.65mm Polizeipistole Pistol Bundle
7.65 mm Polizeipistole tillverkades ursprungligen för den tyska polisstyrkan och är en favorit hos superspioner världen över. Detta lilla, eleganta vapen får garanterat folk att vända sig om – innan det dekorerar bakomvarande vägg med deras hjärnor. Detta vapenpaket innehåller: – 7.65 mm Polizeipistole – 2 amuletter (Werner Dog Tag, Vesper Martini) – 2 specialdesignade vapenmodeller (Desert Occult, Superspy Chrome)