Zenith
"Zenith är ett action-RPG som kombinerar känslan från den gyllene eran med gott om humor och parodi. Spelet har en solid story som utspelar sig i en fantasyvärld med dussintals oortodoxa karaktärer. Du har äventyrat, utforskat ruiner, råkat framkalla apokalypsen, räddat världen... Ja, du har gjort alltihop, och det har Argus också. Och han börjar bli smått trött på det stora hela. Han var en trollkarl förut, och det var ju trevligt, men nu är han i 30-årsåldern och vill ta det lite lugnt. Men det är inte lätt att göra det när det kommer pajasar med för mycket gel i håret som släpar runt på sina gigantiska svärd och lever loppan. Speciellt när du försöker gömma en farlig artefakt från hjältar som tror att de är nåt."