Z4ngr13f vapenande
Z4ngr13f, aka John, höll just som bäst på att ta hand om skurkar under en speedrun i Sacred när blixten slog ner och han blev insugen i Ancarias värld. Med ditt favoritvapen uppfyllt av Z4ngr13f, aka John,s expertkunskaper har inte Ashen-trupperna en chans. Det här paketet innehåller den exklusiva Gamerns vapenande.