Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit, Ryza Hat
En dräkt som låter Yuri klä sig som Ryza, huvudpersonen från Atelier Ryza-serien. Innehåller följande: - Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit - Yuri Exclusive Costume: Ryza Hat -De här föremålen är identiska med de som släppts tidigare.