X-Morph: Defense Survival Of The Fittest
En ny, adrenalinpumpande överlevnadskampanj med fem särskilt framtagna kartor. STORBRITANNIEN – Kämpa för ditt liv i en regnig labyrint med stugor och kanaler. FINLAND – Vintern är redan här – och kylan är inte den enda fienden. SYDAFRIKA – Massvis med fiendeexplosioner lyser upp det ogenomträngliga nattmörkret. NEDERLÄNDERNA – Överlev så länge du kan i det på ytan idylliska landskapet. FRANKRIKE – En stadslabyrint som kommer att bli en gravplats full av metalliska lik.