WWE 2K24 WCW-paket
Greppa din handkontroll och ta en tripp längs minnenas allé med fem legender som är större än livet från WCW-eran! WCW-paketet innehåller fanfavoriter som "Master of the Diamond Cutter" Diamond Dallas Page, den ojämförliga Mr. Perfect, den legendariska Iron Sheik, den oförutsägbara Great Muta och "Total Package" Lex Luger! Varje spelbar Superstar levereras med sitt eget Pink Diamond MyFACTION-kort. Dessutom innehåller WCW-paketet debuten av WCW Fall Brawl WarGames-arenan som stöder traditionella matcher, såväl som WarGames-matchen. WCW-paketet ingår i WWE 2K24 säsongspass.