WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost
Kliv in i rampljuset med WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost och förbättra din MyPLAYER med 200 attributpoäng till ditt förfogande. MyRISE Mega-Boost är en av de många föremålen som ingår i Season Pass, som ingår i utgåvorna WWE 2K24 Deluxe och Forty Years of WrestleMania. MyRISE Mega-Boost ingår som en del av Season Pass, och Season Pass ingår i utgåvorna WWE 2K24 Deluxe och Forty Years of WrestleMania.