OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Utökade funktioner, underbar grafik och den ultimata WWE-upplevelsen. Gå ut i ringen med en bred lista med WWE Superstars and Legends inklusive Roman Reigns, "American Nightmare" Cody Rhodes, Ronda Rousey, Brock Lesnar, "Stone Cold" Steve Austin och många fler! 2K SHOWCASE: INTERAKTIV SPORTDOKUMENTÄR Spela dig igenom de stora ögonblicken och de tuffaste motståndarna under John Cenas berömda 20-åriga WWE-karriär. Och du får en unik möjlighet att axla rollen som varje ringmotståndare - några av WWE:s största genom tiderna - när du siktar på att ta ner Mr. Hustle med lojalitet och respekt. DET ÄR WARGAMES Det här actionfyllda WarGames-spelet som är favorit hos fansen gör sin debut i WWE 2K23 och levererar pulshöjande 3v3 och 4v4 flerspelarkaos i två sida-vid-sida-ringar, omgivna av en dubbelstålbur! DIN SHOW, DINA VAL Med MyGM kan du tyglarna i en veckovis show och tävla mot rivaliserande general managers om varumärkets överlägsenhet. Nu med fler GMs att välja mellan, ytterligare showalternativ, flera säsonger, utökade matchkort och fler matchtyper för upp till fyra spelare. DU HAR ALLA KORT Samla och uppgradera kort från WWE Superstars and Legends för att bygga den ultimata fraktionen och tävla om global dominans i MyFACTION, nu för flera spelare på nätet! ! DEFINIERA DIN FRAMTID I MyRISE Gå genom draperiet till din WWE-debut och forma din karriär som en WWE Superstar med de beslut du fattar längs vägen genom distinkta berättelser - The Lock och The Legacy. UNIVERSUM ÄR DITT WWE Universe Mode är den ultimata sandlådan som ger dig ansvaret för WWE, från Superstar-listor, fejder, mästare, veckoshower och mycket mer!