Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. WWE 2K23 SuperCharger ger dig de största legenderna i WWE-universumet. Lås upp ALLA WWE-legender som är tillgängliga vid lanseringen, inklusive The Ultimate Warrior, Goldberg, Trish Stratus och Hollywood Hogan, såväl som klassiska arenor som Halloween Havoc ’97, RAW 2005, SummerSlam ’88 och många fler! WWE 2K23 SuperCharger ingår som en del av säsongspasset och säsongspass ingår i WWE 2K23 Deluxe Edition och Icon Editions.