Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Ta en tur längs minnenas allé och demonstrera RUTHLESS AGGRESSION med Ruthless Aggression-paketet med klassisk aversioner av John Cena som The Prototype, Batista som Leviathan, Randy Orton och Brock Lesnar. Dessutom får du tillgång till WrestleMania 22-arenan och John Cena Legacy Championship.