Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Bad Bunny bonuspakek innehåller det globala musikfenomet Bad Bunny som en spelbar karaktär och ett MyFACTION-kort på rubinnivå för WWE 2K23. Bad Bunny bonuspaket ingår redan som en del av WWE 2K23 Deluxe- och Icon-versionerna.