WWE 2K23 till Xbox One Bad Bunny bonuspaket
Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Förbeställ Standard Edition av WWE 2K23 och få tillgång till Bad Bunny bonuspaket* med spelbar Bad Bunny-karaktär och Ruby-nivå MyFACTION-kort. Bad Bunny bonuspaket ingår som en del av WWE 2K23 Deluxe och Icon Editions. * Erbjudandet om förbeställningsbonu är tillgängligt till och med 16 mars 2023. Erbjudandet gäller Bad Bunny bonuspaket. För digitala förbeställningar blir produkterna automatiskt berättigade. För fysiska förbeställningar löses produkteran in i spelet via koden som tillhandahålls i rutan. Villkor gäller.