Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Få till en äkta Frankensteiner med Steiner Row-paketet i WWE 2K23. I den här efterlängtade franchise-debuten från WWE Hall of Famers och de flerfaldiga mästarna i tag team, The Steiner Bros., behöver man inte vara något snille för att förstå att detta paket är ett måste. Du som spelare kan också ta kontrollen över SmackDowns alldeles egna stjärnuppsättning, med Top Dolla, Ashante Adonis och B-Fab som gruppens manager. Varje spelbar superstjärna har också sitt eget MyFACTION-kort. Steiner Row-paketet ingår redan i WWE 2K23 Season Pass.