Produkten slutar säljas den 2024/11/1. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K23 kommer stängas ned från och med 2025/1/6. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Bad News U Pack gör WWE 2K23 ännu starkare när femfaldiga interkontinentalmästaren Wade Barrett återvänder till serien medan trefaldiga WWE Divas-mästaren Eve Torres och NXT Superstars Damon Kemp, Andre Chase och Nathan Frazer alla gör sina debuter. Varje spelbar Superstar levereras med sitt eget MyFACTION-kort. Bad News U Pack ingår redan i WWE 2K23 säsongspass.