WS - Season Three - Stage Two Liveries
Detta färgschemapaket för säsong tre innehåller en kollektion av färgscheman som får din bil att sticka ut i mängden när du tävlar. Designen är tillgänglig på ett visst antal bilar i spelet, i alla spellägen där de bilarna kan användas.