WS - Greece (Rally Location)
Grekland framställer sig som en av de mest brutala rallyplatserna, med sina dammiga vägar och dolda stenar som kan skada bilar som genar i kurvor eller kör för brett på fel ställe. De dammiga miljöerna innebär att synlighet kan bli ett problem för förare längre bak i loppet.