WS - Colin McRae: FLAT OUT Pack
Återupplev en rallylegends mest ikoniska stunder med Colin McRae: FLAT OUT-paket som innehåller: 40 utmanande scenarior från tre årtionden av Colin McRaes karriär. 12 nya hisnande rallyrutter genom Skottlands Perth och Kinross. Colins SUBARU Impreza S4 Rally och SUBARU Legacy RS.