Wreckfest Season Pass
Få åtkomst till den växande världen i Wreckfest till ett bra paketpris. Season Pass ger dig: - 20 ikoniska nya fordon - 20 galna takdekorationer - Bilanpassningspaket med nytt pansar, nya fälgar med mera Alla föremål släpps efter lanseringen av Wreckfest i åtta olika DLC-paket.