Wreckfest Season Pass 2
Den andra säsongen av Wreckfest utökar ditt garage med nya unika fordon till ett rabatterat paketpris! Season Pass 2 ger dig tillgång till 12 ytterligare bilar som släpps uppdelat på 4 DLC-bilpaket. Det första DLC-paketet, Getaway Car Pack, är ute nu, och ett nytt bilpaket släpps ungefär varannan månad.