WRC 9 Audi Quattro A2 1984
Med de bästa förarna bakom ratten blev Audi Quattro A2 en rallylegend. Den vann Förar- och Tillverkarmästerskapen flera gånger i början av 80-talet, och imponerade på rallyfansen med sin styrka och smidighet. Bilen ansågs sätta ribban för Grupp B, och den teknologiska revolution som den sporrade innebär att den än idag är en favorit bland rallyfansen. Den första bilen med 4-hjulsdrift och turbomotor, och resultatet var ett monster! Att köra den här bilen i WRC 9 är en utmaning, precis som i verkliga livet!