WRC 8 - Lancia Delta HF Integrale Evoluzione (1992)
Lancia Delta är den ultimata rallybilen! Med 11 tillverkartitlar och 4 förartitlar mellan 1974 och 1992 är det ingen annan bil som gjort bättre ifrån sig inom WRC. Den har även vunnit 46 av de 65 rallyn den har deltagit i. Tack vare dess superhöga prestanda är det utmanande bil att kontrollera.