WRC 7 - Porsche 911 GT3 RS RGT
Uppfyll din dröm att sätta dig bakom ratten på en legendarisk och kraftfull Porsche 911 GT3 RS R-GT, körd av Romain Dumas i FIA R-GT. Att köra en bakhjulsdriven racerbil är helt ojämförbart med något annat, och är en unik utmaning för spelare som vill göra något nytt. Du kan köra en Porsche 911 GT3 RS R-GT i alla spellägen (utom i karriär- anpassat mästerskap-lägena) samt i alla loppen i "Bonus Cars"-kategorin.