WRC 5 FIA World Rally Championship
WRC 5: den bästa rallysimuleringen. Du hittar alla bilarna, förarna och de officiella loppen från 2015 FIA World Rally Championship i detta otroliga rallyspel. Känn skillnaden i hur din bil reagerar när du kör på olika sorters vägar, tack vare en en helt ny typ av fysikmotor som verkligen återskapar känslan av att köra på grus, asfalt, jord, is och sand. Upplev alla de 13 loppen runt om i världen! Kör både på dagen och natten, i solsken, regn och snön. Lär dig grunderna i den nya Rallyskolan, slipa dina skills i Karriär-läget, skräddarsy din inställningar, tävla mot andra online och bli en riktig rallyhjälte!