WRC 10 Subaru Impreza WRC 1997 Xbox One
1997 års Subaru Impreza WRC som kördes av rallylegenden Colin McRae är definitivt en av de senaste 50 årens mest ikoniska bilar i Rally-VM. Med den här bilen kom Colin McRae tvåa 1997, bakom finnen Tommi Mäkinen som körde en Subaru Impreza WRC. Den här bilen känns igen direkt, tack vare dess ikoniska blå färg. DLC-n innehåller dessutom ett extra historiskt event för Anniversary-läget: Rallye Sanremo, vunnet av Colin McRae och Nicky Grist.