Vinnaren av tillverkarnas titel 1998, Mitsubishi Lancer Evo V, gav även Tommi Mäkinen hans tredje förartitel. Han vann fyra lopp med den här bilen 1998, inklusive Rallye Sanremo, som är inkluderad i DLCn som ett event i Anniversary-läget för WRC 10.