World War Z – The Professionals Pack
Den här sylvassa stassen, som osar attityd, kommer inte bara att få dig att känna dig som en fullfjädrad slaktarmaskin utan dessutom skapa beundran bland de andra överlevarna när du mejar ner zeke-horder med stil. Kimiko får en förstklassig militärmakeover, medan Mizrahi låter sin vilda sida skina. Ivan tillför en modern touche till sin klassiska rysk estetik och Tashaun snitsar till en brandmansuniform.