World War Z – Marseille Episode DLC
En megaflock av aldrig tidigare skådad storlek drar fram längs den Franska rivieran. Inte ens de grupper av överlevare som tagit sin tillflykt till de medeltida forten längst kusten är längre säkra. En efter en intas forten, med blodbad som följd. En grupp överlevare i fortet Saint-Nicolas i Marseille kan vara regionens bästa och sista hopp att överleva anstormningen.