World War Z: Aftermath - Valley of the Zeke Episode
Vi introducerar en ny sekvens med tre nya uppdrag i Arizona och nya karaktärer. När en konvoj med överlevande flyr från Phoenix attackeras de av infekterade och en av deras spaningsgrupper kommer ifrån resten av gruppen. De måste skynda sig till mötesplatsen i Tempe eller riskera att bli kvarlämnade.