World of Warships: Legends
Upplev episka sjöslag I World of Warships: Legends—ett globalt multiplayer free-to-play onlinespel där du kan härska över haven ombord på historiens mäktigaste krigsfartyg! Rekrytera legendariska kaptener, uppgradera dina fartyg och ta din plats som härskare över de sju haven tillsammans med, och mot, spelare från hela världen. VÄLJ DIN STRIDSTAKTIK Ta befäl över fler än 350 jagare, kryssare, slagskepp och hangarfartyg—fartygstyper som passar varje spelstil, oavsett om det är direkta anfall med dånande kanoner, mer försiktiga och metodiska anfall eller din egen unika taktisk. FREKVENTA UPPDATERINGAR Nytt innehåll I form av fartyg, kampanjer, evenemang, byråprojekt och mycket mer kommer ständigt! Varje uppdatering innehåller nyheter som håller spelet spännande. RIKT INNEHÅLL I Legends kan du utveckla fartyg som Yamato från kölen upp i Byrån, genomföra episka kampanjer för att få exklusiva märken och mäktiga nya fartyg och tävla i rankade strider för massor av priser! VÄND KRIGSLYCKAN I EPISKA SLAG 9 MOT 9 Gå samman med dina vänner och utmana motståndare från hela världen, samverka över konsollgränserna för att utveckla strategier och planera anfallen över röstchatt. Samarbeta för att besegra fienden och vända krigslyckan! World of Warships: Legends innehåller prislådor som kallas “Containers” och “Crates”. Dessa ger tillgång till innehåll som boostar dina framsteg i spelet.