World of Warships: Legends — Torpedmästaren
Ta befäl över Smith och bli mästare i torpedskytte inför Legends 3-årsjubileum! Hon kommer med en uppsättning spelinnehåll som gör din spelupplevelse så cool den kan bli. Paketet innehåller: Den amerikanska jagaren Smith, klass II Premium 3 dagar Premiumkonto 12 st kamouflage Type 1 12 st kamouflage Type 2 15 st vanliga stridsboosters 15 st vanlig allmänna erfarenhetsboosters 15 st vanlig boosters för fartygserfarenhet 15 st vanliga kreditboosters 15 st vanliga boosters för kaptenserfarenhet 37 000 kaptenserfarenhet Om du redan äger Smith får du 1 500 000 krediter som kompensation. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.