World of Warships: Legends – Snabbstart 7
Förstärk din flotta med Kolberg A – En Premiumversion av den tyska kryssaren Kolberg, klass II, med identiska egenskaper, bland annat snabbladdat huvudbatteri och hög hastighet. Du får även en massa spelinnehåll och resurser! Paketet innehåller: - Kolberg A, tysk kryssare, klass II Premium - 3 dagar Premiumkonto - 500 000 krediter - 12 st kamouflage Hunter - 12 st kamouflage Type 4 - 10 st vanliga stridsboosters - 10 st vanlig allmänna erfarenhetsboosters - 10 st vanliga boosters för fartygserfarenhet - 10 st vanliga kreditboosters - 10 st vanliga boosters för kaptenserfarenhet Om du redan äger Kolberg A får du 1 500 000 krediter som kompensation. En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. Obs: En del innehåll, b.la fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.