Skaffa det här paketet för en mäktig start på din samling eller en ordentlig förstärkning av den! Du får en pan-asiatisk Premiumjagare och en massa spelinnehåll: rusta dig att segla ut med draken! Paketet innehåller: Den pan-asiatiska jagaren Longjiang, klass II Premium 3 dagar Premiumkonto 6 st Befordringsordrar 12 st kamouflage ”Air Dragon” 12 st kamouflage ”Fire Dragon” 10 st vanliga boosters för fartygserfarenhet 10 st vanliga kreditboosters 10 st vanliga boosters för kaptenserfarenhet 10 st vanlig allmänna erfarenhetsboosters 10 st vanliga stridsboosters Om du redan äger Longjiang får du 1 500 000 krediter som kompensation. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.