World of Warships: Legends — Smidiga De Grasse
Sätt eld i baken på fienden med De Grasse! Hon är en snabb och kapabel kryssare med kraftig kanon- och torpedbestyckning! De Grasse kommer med 5 dagar Premiumkonto, 10 kamouflage och en hög kaptenserfarenhet. Paketet innehåller: - De Grasse, fartyg klass V - 5 dagar Premium - 10 st kamouflage: Hunter - 37 000 Kaptenserfarenhet - Bonus: 10st Ovanliga Kaptenserf. Boosters Om du redan äger De Grasse får du 15 000 000 krediter som kompensation. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.