Wargaming.netAction och äventyr
Detta är ett fantastiskt tillfälle att kombinera land- och sjökrigföring med innehåll som förbättrar dina arsenaler till lands och till sjöss! Paketet innehåller: Innehåll för World of Tanks: Modern Armor: Pz.Kpfw. 38H 735 (f), tysk lätt stridsvagn, klass II 1 dag Premiumkonto 1,25x Silverbooster (3 st) Innehåll för World of Warships: Legends: Charleston, amerikansk kryssare, klass II Premium 1 dag Premiumkonto Sällsynta kreditboosters (5 st)