World of Warships: Legends — Led vägen
Förstärk din befälskår med en slumpvis amerikansk kapten som kommer med en uppsättning boosters och några premiumdagar! Paketet innehåller: 1 st amerikansk kaptenslåda 3 dagar Premiumkonto 7 st sällsynta stridsboosters 7 st sällsynta allmänna erfarenhetsboosters 7 st sällsynta boosters för fartygserfarenhet 7 st sällsynta kreditboosters 7 st sällsynta boosters för kaptenserfarenhet En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. Obs: En del innehåll, b.la fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.