Vårt nya startpaket är här! Ta hem det brittiska slagskeppet Nelson, klass VI Premium, förstärk henne med massor av användbara resurser och gör dig redo för spännande äventyr på de sju haven! Paketet innehåller: Nelson, brittisk slagskepp, klass VI Premium 5 dagar Premiumkonto 15 st sällsynta stridsboosters 15 st sällsynta allmänna erfarenhetsboosters 15 st sällsynta boosters för fartygserf. 15 st sällsynta kreditboosters 15 st sällsynta boosters för kaptenserfarenhet 12 st kamouflage Type 4 12 st kamouflage Union Jack 5 st Befordringsordrar 1 st Insignia 500 dubloner 500 000 krediter Om du redan äger Nelson får du 18 750 000 krediter i kompensation. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.