World of Warships: Legends — Jagare i Lend-Lease
En amerikansk jagare i brittisk tjänst! Otänkbart! Campbeltown är en ovanlig jagare med förvånansvärt kraftiga torpeder, underskatta henne inte. Detta paketet innehåller: - Campbeltown klass 2 - 3 Premiumdagar - 3 7000 besättningserfarenhet Paketet innehåller även 10 st halloweenkamouflage som bonus! Om du redan äger Campbeltown får du följande kompensation: 1 500 000 krediter Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.